Някой от вас има ли идея, на какво се дължи следното:
двигател 2,0 TS (155 HP):
при диаметър и ход на буталото 83 X 91 mm - степен на сгъстяване : 10:1
двигател 1,8 TS (144 HP):
при диаметър и ход на буталото 82 X 82,7 mm - степен на сгъстяване : 10,3:1
Защо при по-малък ход на буталото степента на сгъстяване е по-голяма?
двигател 2,0 TS (155 HP):
при диаметър и ход на буталото 83 X 91 mm - степен на сгъстяване : 10:1
двигател 1,8 TS (144 HP):
при диаметър и ход на буталото 82 X 82,7 mm - степен на сгъстяване : 10,3:1
Защо при по-малък ход на буталото степента на сгъстяване е по-голяма?
Comment